جوک های خنده دار جدید [RB:Rozblog_Js]
لوگو وب سایت

وبسایت تفریحی لاو تو فان

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

جوک های خنده دار جدید

چهار شنبه 19 شهريور 1393

 پیام سریال پایتخت ۳ به دختران :به زودی دختران چینی با مهریه و توقع کم وارد بازار میشن!

 
حالا هی سخت بگیرید برای ازدواج از ما گفتن بود
 
 
 
میگفتن علف باید به دهن بزی شیرین بیاد یک عمر خودمونو کشتیم شیرین ترین علف دنیا بشیم غافل از این که اصلا “طرف بز نبود”
 
“گـــــاو”" بود :|
 
 
 
سازنده فتوشاپ باید اسمشو میذاشت….”ستار العیوب” :(((
 
 
 
پدر چیست؟….موجودیست مهربان که حاضره جونشو واست بده …ولى ماشینشو نمیده..
 
 
 
من تا حالا دو بار شکست عشقی خوردم ،…………دو بار هم مساوی کردم و سه بار برنده شدم… الانم با ۱۱ امتیاز تو رده پنــــجمِ جدول هستم! بچـه ها قول قهرمـانی نمیدم!:|
 
ولی انشـــالله سهمیه آسیا می گیرم
 
 
 
اولی : چرا رفته ای وسط رودخانه نشسته ای؟
دومی : چون می خواهم در جریان باشم!
 
 
 
هالوژن چیست!؟
 
به ژن های ساده لوح و احمق اطلاق میشود!
 
 
 
مورد داشتیم دختره تو گوگل سرچ کرده:
 
“قیمت سرویس طلای دختر خالم”
 
گوگل پاسخ داده:
 
“دختر خالت گفته به کسی نگم”
 
 
 
کشاورزی مشغول پاشیدن بذر بود،مرد مغروری به او رسید و با تکبر گفت :بکار ؛ بکار که هر چه بکاری ما میخوریم!
 
کشاورز نگاهی به او انداخت و گفت :دارم یونجه میکارم!
 
 
 
دلداری غضنفر به پسرش موقع آمپول زدن :
 
هرچی کمتر بهش بیشتر فکر کنی، بیشتر دردش کمتر میشه
 
 
 
°. °. °. °. °. ° جوک های خنده دار °. °. °. °. °. °
 
آیا میدانستید که حروف تشکیل دهنده ی جمله ی
“گلِ من الان میام، تا ببینمت بای بای”
توی یک ردیف حروف کیبرد قرار دارن؟
نه جدی نگاه کن!
حالا هنگ کن!
کلی زحمت کشیدم تا کشفش کنم! فک کنم نابغم…
 
°. °. °. °. °. ° جوک های خنده دار °. °. °. °. °. °
 
ایرانسل sms داده به رایتلم مشترک گرامی اگه خیال کردی به همین راحتی دست از سرت بر میدارم کور خوندی فکر کردی شمارتو گیر نمیارم….
 
°. °. °. °. °. ° جوک های خنده دار °. °. °. °. °. °
 
عاقا من نمیدونم چه حکمتیه هروقت که من گشنمه
فرق یخچالمون با کمد، فقط چراغ توشه!
حالا کافیه من مریض بشم اشتهام کور بشه
از تخم طوطی آمازونی بگیر تا شتر بریون در این گنجیده میشه!
 
°. °. °. °. °. ° جوک های خنده دار °. °. °. °. °. °
 
اتاق رو از دست مورچه‌ها جاروبرقی کردم مادرِ یه مورچه اومد گفت بچه‌ام رفته بود بیسکویت بیاره هنوز نیومده ندیدیش؟
 
°. °. °. °. °. ° جوک های خنده دار °. °. °. °. °. °
 
مورد داشتیم از پسره پرسیدن چرا ازدواج نمیکنی؟! گفته هنوز کلیپس آرزو هام رو پیدا نکردم. خ
 
خخخخخخخخخ
 
°. °. °. °. °. ° جوک های خنده دار °. °. °. °. °. °
 
اقا بنظرم زندگی مثل فلاسک چایی میمونه…
چرا و چطوریشو دیگه نمیدونم اگه فهمیدین به منم بگین
 
°. °. °. °. °. ° جوک های خنده دار °. °. °. °. °. °
 
چندشب پیش داداشم یه فیلم ترسناک ایرانی گذاشت…. دم کارگردانش گرم مردیم از خنده!!
 
°. °. °. °. °. ° جوک های خنده دار °. °. °. °. °. °
 
ﺳﺨﺖ ﺍﺳﺖ ﻣﯿﺎﻥ ﻫﻖ ﻫﻖ ﺷﺒﺎﻧﻪ ﺍﺕ ﯾﻬﻮ ﻫﺎﯾﭙﺮ ﺍﺳﺘﺎﺭ
ﺑﻬﺖ ﺍﺱ ﺑﺪﻩ :
ﻫﻮﯾﺞ ﮐﯿﻠﻮﯾﯽ ۱۵۰۰
 
°. °. °. °. °. ° جوک های خنده دار °. °. °. °. °. °
 
بچه : چرا عروس لباس سفید می پوشه؟
مامان : چون بهترین خاطره زندگیشه
بچه : چرا داماد مشکی می پوشه ؟
مامان : خفه شو برو تو اتاقت !
 
°. °. °. °. °. ° جوک های خنده دار °. °. °. °. °. °
 
وقتی یه رازیو بهم میگن و بعد میگن فقط تو میدونی
انقدر خوشحال میشم که دوست دارم برم واسه همه تعریفش کنم !

تظرات ارسال شده

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: